PS2 Looking for save icons for those games:

Berion

Developer
Hi,
I'm looking for saves or VMC (format doesn't matter), for those specific titles from NTSC-U or PAL (o NTSC-J if game wasn't released outside Japan like in YS cases):
Baldur's Gate - Dark Alliance 2
Final Fantasy XI

Fullmetal Alchemist and The Broken Angel
Innocent Life - A Futuristic Harvest Moon
Kao The Kangaroo - Round 2
Medal of Honor - Airborne
Medal of Honor - Frontline
Medal of Honor - Rising Sun
Metal Slug 4
Red Faction
Return to Castle Wolfenstein - Operation Resurrection

Summoner 2
Virtua Fighter 4
Wipeout Pulse
Worms Forts - Under Siege

Ys I & II Eternal Story
Ys IV - Mask of The Sun - A New Theory
Ys V - Lost Kefin, Kingdom of Sand
To be precise, I need their save icons. Saves on gamefaqs.com for those games have fake icons, replaced by homebrew tools.

Last edited:
@Berion.

Je suis en mesure de te fournir les icônes de :
Wipeout Pulse

À très bientôt.

Here is English translation:
I can provide you with the icons for:
Wipeout Pulse

See you soon.

Last edited by a moderator:
Yes, I'm still interesting in them. ^^ Thanks.

PS: Some games using few icons, different for copy, delete and normal view. Some games have none standard icon names and extensions (developers mess with them to makes use trouble to copy save, in times when apps replacing icons and saves was copied as folder+files). That's why I prefer whole save files, so I could determine which are real and which are used. After icons extraction, I deleting all the rest data, so You don't need to worry that save will be uploaded anywhere.

- - -
Oui, ils m'intéressent toujours. Merci.

PS : Certains jeux utilisent quelques icônes, différentes pour la copie, la suppression et l'affichage normal. Certains jeux n'ont pas de noms d'icônes et d'extensions standard (les développeurs les modifient pour compliquer la copie des sauvegardes, à l'époque où les applications remplaçaient les icônes et où les sauvegardes étaient copiées sous forme de dossiers et de fichiers). C'est pourquoi je préfère les fichiers de sauvegarde entiers, afin de pouvoir déterminer lesquels sont réels et lesquels sont utilisés. Après l'extraction des icônes, je supprime toutes les autres données, donc vous n'avez pas besoin de vous inquiéter que les sauvegardes soient téléchargées n'importe où.

Traduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)

Last edited:
Ok, alors je te ferai passer mes sauvegardes. Ton eMail est toujours chez "gmail.com" ???

Ok, so I'll pass my backups to you. Your eMail is still at "gmail.com" ???

Yes. Big thanks Algol!
However, BESCES-50005 is Wipeout Fusion, not Wipeout Pulse. ^^

- - -
Oui. Grand merci Algol !
Cependant, BESCES-50005 est Wipeout Fusion, pas Wipeout Pulse. ^^

@Berion, désolé pour cette erreur, demain matin je te ferai passer la bonne SAVE.

... sorry for this mistake, tomorrow morning I will give you the correct SAVE.